השר בן צור על העלאת המחירים: "ניצול ציני"

מהדורת הבוקר No Comments on השר בן צור על העלאת המחירים: "ניצול ציני"

שר העבודה יואב בן צור לגדסי ופרידמן במהדורת סופ"ש ב'קול חי': "מצער שהחברות הגדולות מעלות מחירים בזמן מלחמה. זה ניצול הזדמנויות ציני, בזמן שהמשק בטלטלה. נצטרך לתת את הדעת על זה בממשלה: לפרק מונופולים, לפתוח ייבוא ולעשות הרבה דברים"

השר יואב בן צור צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר העבודה יואב בן צור, שוחח עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי) והתייחס להעלאת המחירים: "מצער שהחברות הגדולות מעלות מחירים בזמן מלחמה. זה ניצול ציני של הזדמנויות, בזמן שהמשק בטלטלה. זה מעשה שלא ייעשה ונצטרך לתת את הדעת על זה בממשלה. אפשר לפרק מונופלים, לפתוח ייבוא ולעשות הרבה דברים".

בן צור התייחס לסוגייה הכואבת של פיטורי לוחמי מילואים שחזרו לעבודה: "אין להם חמלה על אנשים שנלחמים ומחרפים את נפשם בחזית? התודה שאנחנו נותנים להם זה פיטורים? יש יכולת לוועדת מעסיקים לקנוס בחמישה חודשים משכורת את המעסיק לטובת אותו חייל. בנוסף מינהל האכיפה יכול לתת קנסות של עד 40 אלף שנים. קורא לפנות אלינו ונטפל בזה במלוא החומרה".

על עסקת החטופים: "צריך לתת לקבינט המלחמה להתכנס ולעשות את עבודתו. יושבים שם אנשים מנוסים שכל הפרטים לפניהם. אני סומך על דרעי, המבוגר האחראי שנמצא שם. אני לא יודע פרטים אז אין לי עמדה. אין עדיין שום מתווה מסוכם".

על הסיוע ההומניטרי: "מנסים למצוא דרך שהצבא יכנס לעניין ולדאוג שהסיוע יגיע לאזרחים. יש לנו אחריות, התושבים שם צריכים לאכול".

עוד אמר בן צור: "במלחמה לא עושים שינויים, הצהרות ולא מחליפים ממשלות; כל המשפחות מבקשות מאיתנו לא לעצור, שהקורבן לא יהיו לשווא. אנחנו צריכים אחדות כדי לנצח".



0 תגובות